Favorieten Mei -2017

Hallo Allemaal. Het is alweer tijd voor mijn mei favorieten. De maanden vliegen voorbij en had mij nog niet zo goed beseft dat het alweer tijd was voor mijn favorieten! Ben je benieuwd wat ik de afgelopen maand echt geweldige producten vond? Lees dan snel verder!

Processed with VSCO with hb2 preset

Als eerste had MAC een 20 procent korting en mijn moeder was zo lief om een lipstick voor mij mee te nemen toen ze een weekendje in Groningen sliep. De lipstick is een matte met de naam Yash. Dit is mijn perfecte nude kleur met een bruin/roze ondertoon. Ik heb deze maand zeker om de dag gedragen. Over het algemeen zijn de matte lipsticks van MAC mijn favorieten samen met de matte Pop lipsticks van clinique.

 

Dan de Revolution ultra eye contour light & shade palette en deze is natuurlijk een dupe van de Kat von D palette en dit proberen ze ook niet te verbergen. Dit palette heeft goed pigment en blend geweldig. Hij kost ongeveer 10 euro en is dus niet heel duur. Je krijgt 8 kleuren en deze zijn talk vrij. Je kan hier dagelijkse looks mee maken, maar ook wat intenser opbouwen.

Als eerste de swatch van de lipstick en daarna een aantal willekeurige uit het Revolution palette

 

Ik ben al twee maanden ingeschreven bij de sportschool, maar in mei kreeg ik de smaak echt te pakken en probeer ik eigenlijk elke dag dat ik kan ernaartoe te gaan. Natuurlijk moest ik ziek worden en van de trap afvallen, waardoor ik al een aantal dagen niet kon gaan. Vooruitgang zien is heel verslavend en ik heb ook wel een aantal doelen die ik wil bereiken. Mijn armen zijn gewoon heel slap en het zou fijn zijn als ik mijn eigen augurken pot open kon maken..

FullSizeRender 4

Als laatste natuurlijk het album van Harry Styles!! Ik ben al sinds het begin een zware fan van One Direction, maar nooit verwacht dat ik sommige leuker vond apart dan samen. Sterker nog diep vanbinnen hoop ik niet dat ze nog samen komen, want ik vind Harry’s sound echt geweldig en luister het album misschien net iets te vaak.

 

Dit waren al mijn favorieten. Niet super veel, maar dat komt omdat ik afgelopen maand weinig heb getest. Deze maand heb ik veel meer op de planning staan en wordt de favorieten veel uitgebreider. Vergeet niet een reactie hieronder te plaatsen over wat je graag nog meer wilt lezen en hopelijk tot volgende week.

 

PS: er komen binnenkort iets meer extra artikelen online, wat ik ben veel aan het testen en zit vol inspiratie!

9770f-xfemke

Laatste Artikel 

Mijn Instagram 

ZOEVA Stash

 

Geef een reactie

