Persoonlijke Update #1 – Mei

Hallo Allemaal. Dit is een extra artikel. Dit is even een persoonlijke update over mijn schoolkeuze, gezond leven en ziek zijn! Lees snel verder!

Op dit moment heb ik mij aangemeld voor de opleiding fotografie in Rotterdam en Utrecht, waarbij ik denk dat mijn kansen liggen in Rotterdam. Ik hoop dat ik hiervoor word aangenomen en in de zomer dan hier ook op kamers ga! Als ik niet word aangenomen heb ik nog geen plan B en dit levert wel wat spanning op.

Ik ben nu ook druk bezig met mijn lichaam weer in vorm te krijgen. Ik heb een aantal maanden niks gedaan, waardoor ik iets ben aangekomen en ongezonder ging leven. Ik heb afgelopen maand ongeveer 2 tot 3 keer in de week gesport, maar dit wil ik per deze week gaan verhogen tot elke werkdag een uurtje te sporten. Ik sport via een sportschema die ik heb in de sportschool heb gekregen, maar ik hoop snel meer oefeningen te krijgen. Als je updates willen over mijn “nieuwe levensstijl” laat het dan weten in de reacties!

Ik ben ziek geweest en ik denk dat het een amandel/keel ontsteking was, waardoor ik niet zo gezond en fanatiek leefde als ik wou. Ik schrijf dit artikel op zondag en ik hoop dat als je dit leest ik mij weer helemaal gezond voel! Dit was ook de rede dat mijn skincare artikel later online kwam!

Ik ben ook bezig geweest met een aantal ideeën voor komende artikelen. Ik heb momenten dat ik super gemotiveerd ben om te schrijven en soms ook totaal niet. Maar binnenkort komt een Bronzer/Highlighter/Blush stash online op verzoek van een lezer.

Mijn bezoeker aantallen waren erg laag, omdat ik net begin en ik verwacht ook niet dat ze meteen hoog zijn. De laatste tijd heb ik wel wat constantere aantallen en bezoekers. Dat die cijfers omhoog gaan motiveert wel weer heel erg.

Als je nog verzoekjes hebt voor de komende artikelen laat het dan hieronder achter en hopelijk tot de volgende keer!

825a7-xfemke

Laatste Artikel

-Skincare routine

-Mijn Instagram 

-ZOEVA Stash

Geef een reactie

