Al mijn ZOEVA paletten – Make-up Stash #1

Hallo Allemaal, het leek mij leuk mijn make-up stash met jullie te delen. Ik wou beginnen met mijn ZOEVA paletten, omdat ik daar het meeste van heb! Dit artikel is compleet met swatches en mini reviews. Dit is een langer artikel dus pak wat te drinken en een snack en lees snel verder!

IMG_7096

Alle Zoeva paletten kosten rond de 20 euro en kan je kopen op Douglas.nl of op de site van ZOEVA. Ze bevatten tien oogschaduws met bijna allemaal goed pigment en makkelijk te blenden. ZOEVA is zeker een favoriet merk voor paletten en ga hier ook zeker in de toekomst meer producten van uittesten.

Hiervoor heb ik ook een MAC lipstick stash gedaan. Ben je benieuwd hiernaar? Onderaan de pagina staat de Link!

Smoky Palette:

Dit palette is het Smoky palette en dat spreekt redelijk voor zichzelf. Het heeft wat donkere rokerige kleuren, waar je perfect een smoky look mee kan maken. De kleur Sweet Smell is zeker een favoriet om in de Crease te blenden. De zwarte kleur gebruik ik hier ook redelijk vaak van, omdat het pigment daar heel goed van is. De kleur Smoky Wishes is er helaas uit gevallen en die zit nu in een magnetisch palette.
IMG_7163IMG_7162

Bovenste: Relieve the moon – Sleep to Dream – Soul Searching – Sweet Smell – Dark Edge

Onderste: Dusty Memories – Smoky Wishes – Elegant Chaos – Ashes Awake – Real Light

 

Rose Golden: 

Toen ik dit palet net had gekocht, droeg ik hem constant en was het echt mijn favoriet. Nu wordt hij iets minder vaak gepakt, maar hij blijft geweldig mooi. Copper is King is mijn ultieme favoriete kleur die ZOEVA heeft. Het is een prachtig warm palet en ik raad dit zeker aan als je een rosé gouden palet zoekt!

IMG_7157

Links naar rechts: Luster – Reflective Elegance – Copper is King – Shining Bright – Rusty Petals – Foil – Just a Rose – Golden Rule _ Harmony – Wonderfull

 

Metals:

Dit palet zit vol met aparte kleuren, die ik zelf niet alledaags gebruik. Ik heb hier heel veel kleuren van gebruikt toen ik een musical moest doen voor mijn opleiding en de visagie deed. Hij zit bomvol pigment en als je een betaalbaar palet zoekt met bijzonder kleuren zou ik dit aanraden!

IMG_7160

Links naar rechts: Alloy – Neobras – Bronce – Rusty Steel – Copper Plate – Warm Silver – Platinum – Ore Stone – Aluminum – Onyx

 

Naturally Yours: 

Over dit palet is weinig te vertellen, het is gewoon een standaard neutraal palet met alledaagse bruine kleuren.

IMG_7158

Links naar Rechts: Pure – Soft & Sexy – Smooth Harmony – Forver Yours – Slow Dance – First Love – Casual Elegance – Sweet Sound – Lovely Monday – Timeless Chic

Dit waren de eerste vier paletten . Hier zie je ze nog de verpakking van alle vier (niet mijn beste foto ooit gemaakt). IMG_7092

De volgende vier maken deel uit van een speciale lijn, die volgens mij heel erg gericht op chocola. Ik weet niet of je het nog steeds kan, maar je kon deze ook in een set halen.  Hint: dit zijn mijn vier favoriete paletten van ZOEVA. 

 

Blanc Fusion 

De eerste vijf zijn shimmer en de laatste vijf zijn matte kleuren. De laatste zijn ook je alledaagse bruine kleuren en dit is ook een prima palet voor alledaagse looks, maar zit ook een fel gele kleur in en je kan hier ook spannender dingen mee maken. Zit je te twijfelen tussen Blanc Fusion of Naturally Yours? Dan zou ik deze kiezen.

IMG_7161

Links naar rechts: Noble – Single Origin – Visions of Gold – Late Bloomer – Sweetness Lingers – Travel Inspired – Joy in a Box – Conched – Question of Taste – Last Bite

 

Caramel Melange: 

Als je opzoek bent naar een warm palet met oranje/rode tinten? Koop deze! Het pigment is geweldig en blend als een droom. Je kan hier alle kanten mee op en vooral in het najaar is dit het perfecte palet.

IMG_7156

Links naar rechts: Wax Paper – Universal Delight – After Taste – 182°C – Liquid Center – Alchemy – Start Soft – Finish Sensual – Almost Burnt – Edible Gem

 

Cocao Blend: 

Volgens mij is dit het bekendste palet van ZOEVA en dit was ook mijn eerste. De Roze kleur schreeuwt gewoon naar mij en dit is ook de enige roze kleur die dat ooit heeft gedaan. Hier kan je echt alle kanten mee op.

IMG_7165.JPG

Links naar rechts: Bitter Start – Sweeter End – Warm Notes – Subtle Blend – Beans are White – Pure Canache – Substitute for Love – Freshly Toasted – Infusion – Delicate Acidity

Hier heb je alle verpakkingen nog een keer.

 

Binnenkort komt de rest van mijn paletten online. Heb je een palet gezien waarmee je graag een look wilt zien en welk onderdeel van mijn stash wil je de volgende keer zien? Laat dat achter in de reacties en hopelijk tot de volgende keer!

9770f-xfemke

Laatste Artikel –Van welke foto krijg ik heimwee? – Instagram TAG

MAC Lipstick Stash 

Instagram 

5 thoughts on “Al mijn ZOEVA paletten – Make-up Stash #1

Geef een reactie

