Van welke foto krijg ik heimwee? – Instagram TAG

Hallo Allemaal, ik had al een tijdje geen TAG geplaatst en ik kwam deze tegen online en vond hem wel leuk om in te vullen en met jullie te delen! Het is de Instagram tag en ben je benieuwd wat mijn meest beste foto’s zijn? lees dan snel mee!

Wat is je Instagram gebruikersnaam, en waarom?

Mijn accountnaam is femkeslife, omdat ik toen der tijd een blog wou aanmaken en een account wou aanmaken speciaal voor mijn blog en dacht hem dan meteen ter vernoemen naar mijn blog. Ik ben mijn persoonlijke account niet meer gaan gebruiken en alleen dit account ook voor familie en vrienden gebruik.

Hoeveel foto’s post je gemiddeld?

Ik probeer elke dag of om de dag iets te posten. Laatste week loopt het iets stroever door wat drukte die thuis is, maar om de dag komt zeker iets online.

Wat is je allerlaatst geplaatste foto op Instagram?

Is een foto van mijn neefje in de trein die je kan vinden in dierentuin Wildlands in Emmen. Hij is gek op dieren en hij zat als een gek door die trein te rennen en zwaaien naar alle dieren die eromheen staan.

Processed with VSCO with 6 preset

 

Wat is de allereerste foto die je plaatste op Instagram?

Volgens mij is dit niet officieel de eerste foto van mijn Instagram, maar volgens mij heb ik die verwijderd. Dit is een zwart wit foto van een tafel in een cafeetje in Zwolle.

FullSizeRender

 

Wat is de allerleukste foto waar je zelf op staat?

Dat is deze foto van mijn in de sneeuw. Ik heb die dag een foto shoot gedaan met mijn nichtje. En het licht valt perfect op de foto en mijn roze haar komt gewoon heel erg mooi uit. Ik vind persoonlijk alle foto’s van die dag heel goed gelukt en je kan hieronder links vinden naar artikelen waar je ze weer kan vinden.

Deel 1 Foto’s – Deel 2 Foto’s 

Processed with VSCO with hb2 preset

 

Van welke Instagramfoto krijg je ter plekke heimwee?

Over het algemeen alle fotos die ik heb geplaatst tijdens mijn week in Boedapest op Sziget festival. Als ik er eentje moet kiezen, wordt het deze foto van de eenhoorn met felle kleuren die er stond als kunst.

thumb_IMG_3676_1024

Welke Instagramfoto kreeg de meeste likes?

Deze recente selfie van mij kreeg 135 likes en waarom precies weet ik niet.


Processed with VSCO with hb2 preset

Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?

Ik bewerk in VSCO het meeste van mijn foto’s en soms een beetje in Lightroom, Afterlight en Filmborn. Ik gebruik ook Facetune, maar alleen om bijv. muren wit te maken.

Heb je veel familieleden op Instagram?

Mijn moeder, beide tantes, beide nichtjes en mijn neefje. 

Wat is jouw meest gebruikte hashtag?

ik gebruik in bijna elke post wel #Dutch

 

-Mijn Instagram 

-Vorige Artikel –  Favorieten April 2017

3 thoughts on “Van welke foto krijg ik heimwee? – Instagram TAG

Geef een reactie

