Favorieten April 2017

Hallo allemaal, het is tijd voor mijn favorieten van April. Ben je benieuwd welke producten in de maand April een beetje extra liefde van mij kregen? Lees dan maar snel verder.

FullSizeRender 2

Het eerste product is de Laguna Bronzer van NARS. Ik gebruik deze bronzer dagelijks en het heeft Benefit Hoola van de eerste plaats geschopt. Hij is wel prijzig, maar de ondertoon is gewoon perfect, de verpakking is mooi en hij blendt geweldig. Allemaal positieve dingen en liefde voor deze bronzer. Als jullie een dagelijkse make-up rounte willen, laat het dan onder in de reacties weten!

Ik heb een tester van de Clinique high impact mascara gekregen en hij bevalt mij heel goed. Hij geeft mijn wimpers volume, lengte en laat de krul er goed in zitten. Als deze op is zou ik zeker een nieuwe kopen.

Ik heb deze maand een nieuw hoesje gekocht bij Paradise Amsterdam en ik vind hem gewoon heel mooi. Hiervoor had ik een zwart/gouden marmeren en nu een pastel roze marmeren hoesje. Hij ziet er mooi uit op foto’s en past bij de rose gouden Iphone die ik heb. Ik grap ook altijd dat hij afgestemd is op mijn haar kleur.

Hyaluronic

Nu wil ik even praten over de serums van The ordinary. Ik wil het niet al te lang maken, als je hier meer over wilt weten is dit de link naar een complete review. Deze serums maken wel een groot verschil nu in mijn skincare routine en de Hyaluronic acid is mijn grote favoriet. Het is goedkoop en het werkt, wat wil je nog meer!

Als laatste wat radom favorieten en dat zijn mijn schoolkeuzes, een serie en een lied. Ik heb eindelijk een keuze gemaakt voor een vervolgopleiding en mij ingeschreven voor de opleiding fotografie in Roterdam en Utrecht.

Afgelopen maand stond in het teken van 13 Reasons Why en het was overal op social media. Het is een hele heftige serie, wat gebasseerd is op een boek. Het gaat over een meisje die zelfmoord heeft gepleegd en laat bandjes achter met 13 redenen waarom ze zelfmoord heeft gepleegd gelinkt aan een persoon. Het is het zo waard om te kijken. Hij is te vinden op Netflix!

Dan het lied van de maand is Sign of the Times van Harry Styles, do I need to say more?! Geweldig lied en ik luister bijna naar niks anders. Dit lied komt ook terug in mijn top 5 muziek van de afglopen tijd.

Dit waren mijn favorieten, Wat waren jouw favorieten van de afgelopen maand? Laat het hieronder weten!

Meer lezen?

>Shoplog TK-MAXX 

>Review Laura Geller

>Instagram 

One thought on “Favorieten April 2017

Geef een reactie

