Laura Geller Review – April

Hallo Allemaal, ik heb twee weken geleden een set vol met make up van het merk Laura Geller gehaald. Het leek mij leuk om hier een review van te schrijven, want in de Nederlandse Blogger wereld hoor ik niet veel over het merk Laura Geller. Ben je benieuwd? Lees dan verder!

Processed with VSCO with a6 preset
Processed with VSCO with a6 preset

Ik heb deze set gekocht voor 15 euro bij de TK-MAXX, maar ik zal voor elk product een linkje proberen te vinden en die erbij plaatsen.

img_6882.jpg

Als eerste de Baked Balance Brighton Foundation (€31,20) in de kleur medium. In de Shoplog had ik al verteld dat deze kleur mij veel te donker zou zijn en ik het wel als bronzer kon gebruiken. Het is een subtiele bronzer en op de foto’s zie je hem niet heel erg terug, maar het brengt net iets meer kleur in mijn gezicht. Ik vond hem iets moeilijker blenden bij mijn slaap, maar dit kan ook komen door de kwast die ik heb gebruikt.

Volgende product is de Baked Gelato Vivid Swirl in de kleur Rosewater. Dit product kon ik niet op de sites vinden die ook naar Nederland verzenden. De kleur is mij net iets te roze en heb hem heel goed moeten uitblenden, wat ik nog wel een karweitje vond. Ik heb het aan gebracht met een schuin afgesneden kwast en heel lichtjes op de jukbeenderen. Als ik hem feller aanzet ziet het er niet uit.

Volgende product is de Baked Color intense Shadow Duo (€22.80) in de kleur Candy/Fig. Dit was een beetje een misser. De lichte kleur gaf bijna geen pigmentatie af, alleen als ik hem nat aanbracht en de paarse kleur gaf bij een swatch wel pigmentatie af, maar op het oog niet. In het algemeen ben ik toch niet gek op paarse oogschaduw. Ik heb de lichte kleur nat over het gehele ooglid gedaan en de paarse kleur geprobeerd aan te brengen in de buitenste ooghoek. De Foundation poeder heb ik in de arcade boog gedaan voor iets meer dimensie.De lichte kleur is een prima binnenste ooghoek highlight of over het hele bewegende ooglid, maar deze duo zou ik niet snel weer gebruiken.

Daarna heb ik de GlamLASH Dramatic Volumizing Mascara (€22.80) aangebracht. Ik ben niet super kieskeurig met mascara’s. Hij is wel heel makkelijk voor de onder wimpers, maar hij werkt geen wonderen voor de bovenste. Hij zorgt zeker niet voor een dramatisch volume. Hij is dus gewoon prima en ga hem ook gewoon gebruiken, maar niet opnieuw kopen.

Om de ooglook af te maken heb ik een wing gezet.

Dan de color Luster Lip Gloss (€18.00). Ik ben niet super fan van lipgloss, want je haar gaat er altijd in zitten en het plakt en gewoon niet zo mijn ding. Deze plakt gelukkig niet en het hij is heel mooi voor op een nude lipstick om net iets meer glans te geven, als de rest van je gezicht al heel matte is. Ik zou hem niet op zichzelf dragen zoals op de foto, omdat hij niet veel pigment op zich heeft. Dit is de kleur Strawberry creme en ik kon deze specifieke kleur niet vinden, maar dit is een link naar andere kleuren.

Als laatste zat er een duo ended brush in. De kleine kant gebruik ik nog om de oogschaduw over het hele ooglid te doen, maar de andere kant is mij net iets te klein voor blush en te groot voor een highlight. Ik weet niet zo goed wat ik met die kant zou kunnen en raad je aan om gewoon een goede kwast te kopen, want kon hiervan ook geen link vinden.

IMG_6894

Dit is de complete look met alle producten. Er zijn zeker nog een aantal producten van Laura Geller die ik wil proberen, omdat er positieve verhalen over heb gehoord. Deze producten hebben mij helaas niet echt omgeblazen, maar waren allemaal wel oké. Volgende week komen mijn favorieten van April online, hopelijk zie ik je dan weer!

Vorige Artikel – Shoplog TK-MAXX, Douglas. 

Instagram

 

One thought on “Laura Geller Review – April

Geef een reactie

