Shoplog, TK MAXX & Douglas – April

Hallo Allemaal, vorige week ben ik in Groningen geweest voor het verjaardags etentje van de vriend van mijn moeder en zijn broer. En ik kan niet de hele dag in Groningen rondlopen zonder iets te kopen! Ben je benieuwd wat ik gekocht heb? Lees dan snel verder!

Processed with VSCO with a6 preset

Als eerste ging ik naar de TK MAXX. Hier verkopen ze producten voor soms wel 60% korting. Ze hadden er best veel liggen en ook producten van Too Faced of MAC. Ik koos voor een Set van Laura Geller, dit merk had ik veel over gehoord maar nog nooit geprobeerd.

Wat zit er in de set:

  • Baked Balance-N-Brighten Color Correcting Foundation
  • Baked Color Intense Shadow Duo – Candy/Fig
  • Baked Gelato Vivid Swirl Blush – Rosewater
  • Color Luster Lip Gloss – Strawberry
  • GlamLASH Dramatic Volumizing Mascara – Black
  • Double-ended brush

De poeder foundation zou iets te donker zijn voor mijn huid, maar daardoor is het wel de perfecte bronzer! De set kostte normaal 30 euro, maar was afgeprijsd voor 15 euro! Dat is zeker een koopje voor al die producten.

Processed with VSCO with a6 preset

Ik kocht ook een aantal tools bij de TK MAXX. Ik moest al een tijd een nieuwe wimper kruller kopen en vergat dit steeds. Nu heb ik er 1 gekocht van het merk Vintage Beauty en dit merk kende ik ook nog niet. De wimper kruller is rosé goud en koste 5 euro en oorspronkelijk koste hij 8,50 euro.

Ik kocht twee kwasten. De eerste kwast is van ECOTOOLS en deze kwast had ik al een tijdje op het oog. Het is de Blending&Bronzing kwast. Ik wou hem bestellen bij Boozyshop waar hij ongeveer 14 euro kost. Bij TK MAX heb ik hem voor 6 euro. Ook heb ik een Stippling Brush gekocht van het merk SO ECO en dit merk kende ik niet. Deze koste 9 euro en volgens mij is dit een Brits merk.

Processed with VSCO with a6 preset

Als laatste kocht ik drie items bij de Douglas. Alle drie de producten zaten ook in mijn winkelmandje van de online site van Douglas.

Als eerste kocht ik de Eyeshadow Base in Milk van NYX. Ik had meerdere positieve reviews gehoord van deze oogschaduw basis in deze specifieke kleur. Het volgende item is de Dewy Finish Spray van NYX, ook over deze spray heb ik positieve verhalen gehoord en ben benieuwd of dit mijn gezicht echt dewy gaat maken! De spray kost 8,35 en de basis kost 7,31.

De Next to Nothing face colour foundation van MAC is redelijk nieuw en dit is een hele licht dekkende foundation die je gezicht ook een beetje dewy maakt. Ik heb redelijk veel zwaar dekkende foundations en wou graag een lichtere voor de warmere maanden en mijn huid is de laatste tijd stukken egaler. De vrouw van de MAC-counter had hem zelf ook en was er razend enthousiast over, dus ik ben benieuwd! Deze foundation heb ik in de kleur Light en koste 35 euro.

Processed with VSCO with a6 preset

Dit waren alle producten. Zit er een product tussen waarvan je een review wilt zien? Laat het dan weten onder in de reacties!

Mijn Instagram

Vorig Artikel – Ik zit in een videoclip? 

2 thoughts on “Shoplog, TK MAXX & Douglas – April

Geef een reactie

