Ik zit in een videoclip?!/ Favoriete muziek – April

Hallo Allemaal, ik ben bezig met mijn slaapkamer naar de zolder te verhuizen en daar ging iets meer tijd en energie in zitten als ik dacht, daarom is het stil vanuit mijn kant. Hiervoor een klein mini extra artikeltje over mijn favoriete muziek van de afgelopen tijd.   Er zit zelfs een single bij waarmee ik heb geholpen! Ben je benieuwd? lees dan snel verder!
Processed with VSCO with m6 preset

Moana

Als eerste de muziek van de nieuwe Disney film Moana. Ik heb de film een paar weken geleden gezien ergens online en ik ben er verliefd op geworden. Het is zo’n leuke film en de muziek is vrolijk en helemaal mijn ding. Ik beluister muziek via mijn Deezer en daar staat een playlist op van Moana en dan You’re Welcome gezonden door Jordan Fisher/Manuel Miranda versie en dit is niet de originele versie zoals in de film, maar dit is zeker een favoriet.

 

Hierbij mijn innerlijke One Direction Fangirl. Ik weet dit lied is nog maar net uit, maar hij staat op repeat! Van alle leden die solo muziek hebben uitgebracht is dit mijn favoriet en helemaal mijn stijl. Ik had ook hoge verwachten en Sign of the Times van Harry Styles heeft aan alle verwachtingen voldaan en mijn er gek op. Kan niet wachten op de rest van zijn muziek!

40a1b51f8e41ec08c587a4a20bb7e1b5.1000x1000x1

Dit zijn twee artiesten die samen hebben gewerkt aan muziek en beide artiesten ben ik fan van. Flume & Chet Faker hebben samen de single Drop The Game uitgebracht en ik kwam er redelijk laat (heel laat) achter, maar ik vind hem geweldig. Hij is te vinden in al mijn huidige afspeel lijsten en zeker een favoriet.

es-divide-final-artwork-lo-res

Ed Sheeran is mijn spirit animal en heb hem 2 keer live gezien en natuurlijk kon deze lijst niet bestaan zonder zijn nieuwe album Divide. Ik had helaas geen geld voor zijn tour dit jaar, maar dit album is letterlijk een meesterwerk. New Man, Barcelona en Save Myself zijn favorieten van dit album, maar dit hele album verdient liefde. Als je het nog niet hebt geluisterd, zeker doen!

17523724_922429577859837_6307958146175414097_n

Als laatste een band, waar ik een maand geleden nog niks van wist. Knarsetand is een groepje muzikanten uit Deventer en ik ben via mijn oom en nichtje bij de shoot gekomen van hun nieuwste single. Bad Trip is niet meteen de muziek waar ik normaal naar luister, maar ik ben het gaan waarderen. Bad Trip is in maart uitgekomen en ben ook naar de release geweest. Ik zou oorspronkelijk alleen helpen met de visagie van de clip, maar ik ben ook figurant. Super tof allemaal en een geweldige ervaring. Ik ben letterlijk maar een seconde te zijn, maar toch blijft het gaaf voor mij. Zo ongeveer rond de 9e seconde zie je een roze harige persoon, dat ben ik!! Mijn oom zit er ook in en je kijkt vanuit zijn zicht de clip en het meisje wat hij zoekt is mijn nichtje. De mensen die eraan hebben gewerkt zijn geweldige personen en alleen maar liefde en waardering voor hun, ga de clip zeker kijken!

–> LINK NAAR DE CLIP

 

Dit was mijn top 5 muziek van dit moment! Laat in de reacties achter wat je ervan vind en waar jij op dit moment naar luistert!

 

Instagram 

Laatste artikel – Goedkope Skincare

One thought on “Ik zit in een videoclip?!/ Favoriete muziek – April

Geef een reactie

