I Love Sleep Tag

Hallo Allemaal, ik besloot een tag te maken en dit gaat over mijn favoriete bezigheid: SLAPEN. Ik kan als ik wakker word soms al uitkijken om weer te kunnen slapen. Ik deed ook veel dutjes toen ik nog naar school ging en weg dommelen is net zo geweldig. Maar deze Tag is gemaakt door Jorien van Energy+  en vond hem online en het leek mij leuk om wat slaapgewoonte met jullie te delen! Benieuwd hiernaar? Lees dan snel verder!

img_6354-e1489334161133.jpg
Processed with VSCO with hb2 preset

1. Hoe laat ga je meestal naar bed?

Op dit moment rond 11 uur en slaap dan voor 1 uur.

  1. Wat is jouw vaste ritueel voor het slapen gaan?

Heel slecht: alle social media checken en het nieuws op nu.nl.

  1. Wat doe je als je niet kunt slapen?

Dan doe ik oordopjes in en zet ik mijn slaapplaylist erop en ga ik mij concentreren op de muziek en hopen dat ik snel in slaap val.

  1. Wat is je favoriete slaaphouding?

Op mijn rug met mijn armen boven mij.

  1. Waarvoor mag je jou altijd wakker maken?

Nou, ik ben niet de vrolijkste als ik wakker word gemaakt door iemand, maar als diegene een schaal met nachos heeft of eten van de mexicaan ben ik al iets vrolijker.

  1. Hoe laat gaat je wekker ’s ochtends?

Om 9 uur en dan blijf ik altijd nog wel een uur in bed liggen. Toen ik nog naar school ging was het 6 uur.

  1. Snooze of direct opstaan

Zeker weten snoozen.

  1. Slaap je uit in het weekend?

Jazeker, vroeger kon ik wel slapen tot in de middag, maar dat heb ik mijzelf afgeleerd.

  1. Welke rare dingen doe je in je slaap?

Ik schijn te mompelen in mijn slaap en ik lig met mijn armen over mijn ogen heen als ik op mijn rug lig.

  1. Hoeveel kussens liggen er in je bed?

Teveel. Las ooit een artikel dat veel kussen in je bed een teken kan zijn van depressie of eenzaamheid, dan ben ik zwaar depressief en eenzaam.

  1. Wat heb je aan in bed?

Een hempje en een trainingsbroek of legging en naast mij ligt een trui die ik aan doe als ik wakker ben en naar beneden ga.

  1. Slaap je met sokken aan?

Hell no..

  1. Hoe groot is jouw bed?

Elk kind heeft denk ik wel de droom gehad dat de vloeg van zijn/haar kamer een groot bed was, ik leef die droom op dit moment. Ik heb in een aardig kleine kamer namelijk twee 1 persoons boxsprings tegen elkaar staan.

  1. Als ik ’s ochtends wakker word, is het eerste wat ik doe…

Helaas weer mijn telefoon checken.

  1. Droom je elke nacht?

Ik droom volgens mij om de nacht ongeveer.

  1. Welke droom of nachtmerrie kun je goed herinneren?

Als kind droomde ik dat de bel ging en ik deed open en toen stond er een leeuw die mij dingen wou verkopen en ik weet nog dat ik dit zo raar vond toen ik wakker werd.

825a7-xfemke

Geef een reactie

