Zara Shoplog – Januari

Hallo Allemaal, Het is weer zondag en dat betekend tijd voor een nieuw artikel! Dit keer heb ik een Zara Shoplog. Ik heb een aantal dingen besteld bij Zara. Als jullie een lookbook willen zien met deze kledingstukken, laat dan een reactie achter! Ben je benieuwd wat ik heb gekocht? Lees dan gauw verder!

Processed with VSCO with hb2 preset
Processed with VSCO with hb2 preset

Als eerste wil ik al heel lang een panter print jas en ik had er meerdere besteld en ze waren hem net allemaal niet. Tot ik bij de Zara deze in de aanbieding zag voor maar 50 euro! Dit is niet iedereens stijl en paar jaar geleden had ik deze verschrikkelijk gevonden, maar met de juiste outfit zal die geweldig zijn. Even om te melden, de aaibaarheidsfactor is heel hoog!

img_5545-3

 

Deze deel ik met mijn moeder, omdat we hem beide geweldig mooi vonden en ik al heel lang zoek naar een blouse met deze borduursels. Ik heb hem gekocht, maar mijn moeder gaat hem net zoveel dragen. Deze komt net zoals de jas uit de Sale.

img_5543-3

 

Dit is een witte blouse en deze komt niet uit de Sale. Hij was niet al te duur en de kwaliteit vind ik heel mooi. Ik had hem misschien iets langer gewild, maar ik ben van mijzelf best lang dus hij valt ook gewoon kort.

IMG_5583.JPG

 

Dit is een simpele grijze trui, wat hem wel speciaal maakt vind ik de mouwen die je strakker kan maken met een touwtje. Grijs vind ik een hele fijne neutrale kleur om te dragen. Deze komt ook uit de Sale.

 

Ik heb twee tasjes gekocht, waarvan de eerste uit de Horoscoop collectie komt en deze is het sterrenbeeld maagd. Ik vind sterrenbeelden en astrologie best interessant en dat maakt dit tasje gewoon speciaal.  Het is een klein tasje wat makkelijk is voor feestjes of concerten. De andere is gewoon een simpele zwarte shopper die je vol kan gooien met spullen en makkelijk is voor school of dagjes weg.

 

Dit waren de items die ik heb gekocht. De foto’s zelf zijn niet heel bijzonder, maar dit heb ik zo gedaan omdat ik dit een simpele blogpost wou houden en misschien deze items in een lookbook wil verwerken. Laat mij weten of je een lookbook wilt zien en hopelijk tot volgende week!

9770f-xfemke

 

Geef een reactie

