New Year, New Me? – Januari 2017

Hallo Allemaal, 2017 is een nieuw jaar en het al bekende gezegde: New Year, New Me. Het is niet mijn favoriete gezegde, want waarom zou je elk jaar een ander persoon willen zijn? Ik zet mijzelf ook geen voornemens, maar meer doelen en ik geef die doelen ook datum en dan moeten ze behaald zijn. Voornemens werken namelijk niet bij mij.  Benieuwd wat mijn doelen zijn? Lees dan snel verder!

Processed with VSCO with hb2 preset

Mijn eerste doel is natuurlijk een nieuwe studie vinden! Ik heb 14 januari al mijn eerste open dag en zo elke maand wel iets en op deze manier hoop ik en nieuwe studie te vinden. Ik ga vooral naar creatieve opleidingen kijken en wat verder weg van mijn woonplaats.

Mijn 2e doel is over mijn rij angst heen te komen. Al sinds ik mijn rijbewijs heb durf ik niet goed te rijden. Mijn rij gedrag is prima en af en toe rij ik ook nog wel, maar mijn maag raakt in de knoop en een gevoel van paniek overvalt mij dan. Het is niet zo dat ik mij niet red, maar er heeft veel geld in het rijbewijs gezeten en zou hier graag overheen willen komen. Als iemand hier ervaringen mee heeft of tips zijn ze van harte welkom!

Dat zijn twee dingen die ik echt wil bereiken dit jaar. Ik heb natuurlijk ook wel een paar dingen die ik graag zou willen doen. Onder die activiteiten valt natuurlijk op kamers gaan en daar Sziget gaan. Ben in 2016 ook op Sziget geweest en het was een geweldige tijd en hoop dit jaar weer te gaan. Ik moet ook een baantje vinden, omdat ik geen studie meer heb zit ik thuis en dat verveelt aardig. Ik heb al voor een aantal dingen gesolliciteerd, maar ik ben of te oud en ben niet de gene die ze zoeken of je moet er ervaring voor hebben.

Processed with VSCO with hb2 preset

Zoals ik al eerder zei dat elk jaar veranderen een beetje onzin is, ik verbeter mij wel jaar en ben gek op zelfreflecteren. Ik wil dit jaar sterker in mijn schoenen staan en echt doen wat ik wil en niet wat anderen van mij verwachten. Hier werk ik al jaren aan en elk jaar word ik er beter in, maar het is voor mij nog niet genoeg.

Ik ben dit jaar begonnen met mijn haren roze te verven! Dit is iets waar ik 3 jaar geleden niet aan moest denken en zou het niet durven. Ik wou het pastel roze hebben, maar de kapster zei dat als ze het meteen heel licht deden, de kleur zo weg was. Dit betekend dat ik nu echt roze roze ben. Ik ben er zo ontzettend blij mee en heb er nog geen moment spijt van gehad!

Processed with VSCO with hb2 preset

Dit is een blik op mijn 2017 en wat ik allemaal wil doen en bereiken! Wat zijn jouw doelen/voornemens en laat die achter in de reacties.

825a7-xfemke

Geef een reactie

