MAC Lipstick Stash – 2016

Hallo Allemaal, Het leek mij wel leuk om al mijn MAC lipstick stash met jullie te delen. Ik heb op dit moment 10 lipstick en misschien als je nog een nieuwe lipstick zoekt of iemand een lipstick wilt geven is het de moeite waard om eens verder te lezen!

Processed with VSCO with a6 preset

faux-2

De eerste kleur is Faux en dit is ook mijn eerst MAC lipstick ooit. Een Essence lipstick in de kleur Cool Nude lijkt hier sprekend op. Als deze kleur je te duur is dan kan je altijd nog die kopen en volgens mij kost die nog geen eens 3 euro. Dit is een Satin finish en helaas draag ik deze lipstick amper.

 

Velvet Teddy .jpg

Dit is Velvet Teddy en dit is mijn favoriet en volgens mij ook een bestseller.  ik heb twee dagen in het magazijn van Douglas gewerkt, waar de online bestellingen binnenkomen, en deze wordt ook zo vaak besteld. Dit is ook de eerste lipstick ooit die ik heb opgemaakt en opnieuw heb moeten kopen. De foto laat de kleur niet goed zien, maar het is een bruine, rozige warme oude kleur. Het is een matte finish en zeker een aanrader voor als je een MAC lipstick wilt kopen.

 

Kinda Sexy .jpg

Dit is Kinda Sexy en deze lijkt heel erg op Velvet Teddy. Er zijn mensen die Velvet Teddy iets te heftig vinden op zichzelf en daarvoor is denk ik deze perfect. Het is een lichtere versie met iets meer roze. Dit is ook een matte finish en Velvet Teddy draag ik vooral in de koudere periode en deze als het warmer wordt.

 

taupe

Dit is Taupe en heb deze vorig jaar kerst voor mijn nichtje besteld en deze zomer op Sziget een aantal keer van haar geleend en had hem zelf ook echt nodig. Dit is ook een matte finish en draag hem sinds ik hem heb heel vaak in combinatie met Mocha. Deze heb ik nog niet zolang en daarom is de lipstick zelf nog niet helemaal misvormd.

 

Whirl .jpg

Dit is Whirl en deze heb ik tegelijk gekocht met Taupe en Mocha. Het is een donkere kleur die ik geweldig vind. Deze was ook te zien in mijn November Favorieten. Deze draag ik graag als ik zwart draag en ben er totaal verliefd op.

 

Mocha.jpg

Dit is Mocha en dit is een Satin finish en hij lijkt heel erg op Taupe, maar heeft een iets meer roder ondertoon en is iets lichter.

 

sin-2

Dit is Sin en deze heb ik gekocht voor het najaar, omdat het de perfecte kleur is. Dit is een Matte finish, maar hij is anders dan de andere matte. Dit is wat stroever en minder fijn om te dragen. Hij droogt mijn lippen ook extra veel uit.

 

chili

Dit is Chili en deze werd mij aangeraden door het meisje van de MAC counter in Groningen. Dit is mijn favoriete rood om te dragen en het is een beetje een oranje, roest warme rood. Ook dit is een matte finish.

 

tropic-tonic

Dit is Tropic Tonic en het is een koraal, rozige kleur. Ik heb deze gekocht dankzij ICovetThee en zij droeg hem vorig jaar zomer heel veel. Hij staat mij lang niet zo mooi, dankzij mijn huidkleur en haar. Het is ook zeker geen zomerkleur en draag hem alleen in de zomer. Op de foto is de kleur lang niet zo fel als in het echt.

 

Als laatste Von Teese en dit was een Limit Edition van vorig jaar rond de kerst. Het is een klassiek rode kleur en het is hetzelfde soort matte lipstick als Sin, waardoor het minder comfortabel is om te dragen. Hij is niet meer te verkrijgen, maar er zullen zeker andere rode lipsticks zijn met deze kleur. De naam staat ook in de lipstick gegraveerd en de huls is ook anders.

Processed with VSCO with a6 preset

Dit was mijn lipstick stash van MAC. Wat is jouw favoriete lipstick en welke wil je graag nog kopen? Lijkt het je leuk om een Clinique lipstick stash te zien? Laat het allemaal weten hieronder in de reacties en hoop je snel weer te zien!

 

9770f-xfemke

One thought on “MAC Lipstick Stash – 2016

Geef een reactie

