Een Beetje Late Favorieten – November

 

Hallo Allemaal, Ik weet dat iedereen dit zegt, maar deze maand ging zo snel voorbij en kan niet geloven dat we nu al in de laatste maand van dit jaar zitten. Ik ben van plan om eind december een jaarlijkse favorieten te doen, of best en slecht gekochte producten dit jaar. Laat even weten in de reacties wat je daarvan zal vinden. Laten we nu snel beginnen met deze maand.

Processed with VSCO with a6 preset

 

Als eerste een LUSH product. Dit is de Mask of Magnaminty. Het is een pepermunt-masker wat helpt tegen een onzuivere huid. Ik heb dit masker eerder gehaald dit jaar en dit is mijn 2e potje. Het is een masker zonder dierlijke producten, vegetariërs mogen dit dus ook gebruiken, en je smeert een dikke laag op je gezicht en wacht tien minuten. Hij ruikt heel fris en hij voelt ook heel fris aan op je gezicht. Ik heb dit masker meerdere keren gebruikt deze maand en zie elke keer wel verschil na gebruik. Het is een echte oppepper voor je gezicht.

Lush Mask Of Magnaminty

 

Ik heb dit als een soort verjaardagscadeau aan mijzelf gegeven in September. Het is het Naked palette van Urban Decay en ben er een beetje heel erg verliefd op geworden. Op de twee blauwe kleuren na, gebruik ik elke kleur en het heeft gewoon alles wat je nodig hebt voor een dagelijkse look. Ik vind hem wel heel duur en koop niet gauw nog een Urban Decay palette, maar tot die tijd ga ik erg genieten van deze. De afgelopen dagen ben ik wat ZOEVA paletten aan het testen, dus wordt hij iets minder gebruikt. Ik kocht hem via Feel Unique, maar je kan hem ook bestellen bij ICI Paris, ik zal beide even hieronder linken.

Feel Unique   ICI Paris

Iedereen vertelde mij altijd dat de Tangle Teezer de beste borstel is en alles zou veranderen. Oke alles veranderen is wat overdreven, maar het is zeker de beste borstel die ik ooit heb geprobeerd. Ik kam nu met meer liefde mijn haar en het doet bijna geen pijn meer. Ik heb heel dik haar en kammen vond ik altijd een hel. De Tangle Teezer kan je op verschillende sites en in meerdere winkel kopen.

foto-06-12-16-13-02-28

Dan nu twee lipproducten, hoe kan ik een favorieten hebben zonder lipproducten. Dit zijn twee MAC lipsticks in de kleuren Whirl en Mocha. Whirl is een matte lipstick en Mocha een Satin. De afgelopen twee maand wisselde ik deze twee kleuren heel veel af en zijn gewoon hele fijne kleuren voor in het najaar. Meer is er bijna niet over te vertellen. Je kan deze kopen bij Douglas online of in de winkel, als ze een MAC counter hebben en natuurlijk in de MAC winkels.

Whirl                                                             Mocha 

Dit is een trui van de ZARA en ik kan je een heel verhaal over alle plus punten van deze trui gaan vertellen, maar laat ik het kort houden. Het is een zachte fijne trui en het komt uit een collectie wat geen gender heeft. Dus het is voor mannen en vrouwen. Dit betekend ook dat het mouwen heeft die lang genoeg zijn voor mij! Volgens mij heb ik absurd lange armen, want alles wat ik draag is gewoon te kort. Ik kan hem online niet meer vinden, dus ik kan jullie ook geen link meer geven..

foto-06-12-16-12-48-04

 

Als laatste een boekfavoriet. Dit is On Top van Anna Nooshin en dit boek heb ik gelezen in de trein de afgelopen maand. Ik had een aantal gesprekken met de decaan en mijn Intervisie docent, omdat ik ben gestopt met mijn opleiding en daarom zat ik veel alleen in de trein. Ik wist vrijwel niks over Anna Nooshin en heb een goed beeld gekregen door dit boek. Het is een boek waar ik mijzelf heel erg in kan vinden, behalve dat zij heel succesvol is en ik geen eens een studie heb natuurlijk. Ze heeft nog een ander boek geschreven en deze ga ik zeker binnenkort bestellen en ook lezen!

foto-06-12-16-13-37-25

Het Boek

 

Dit waren mijn favorieten van deze maand! Het is een beetje laat online gekomen, omdat ik afgelopen week geen tijd had, door mijn baantje waar ik al mee ben gestopt. Maar wens jullie een fijne feestdagen periode toe en laat een reactie achter!

825a7-xfemke

Geef een reactie

