Ben ik weer – Update November

Hallo Allemaal,

Ik ben een tijdje, nou.. oke heel lang, weg geweest en dit had natuurlijk een rede. Ik zat in mijn laatste jaar van mijn opleiding en kon de tijd er niet meer voor vrij maken, toen ik klaar was met de opleiding ben ik eigenlijk gaan genieten van mijn vakantie en verhuizen en voorbereiden op mijn nieuwe studie. In mijn nieuwe studie zijn ook alweer wat veranderingen gekomen en ik wil graag mijn blog weer oppakken. In een jaar is veel veranderd en hierom een kleine update!

 
Processed with VSCO with a6 preset

Studie,

Ik heb mijn Mbo-opleiding Onderwijsassistent afgerond en ben daarna vanzelfsprekend naar de PABO gegaan in Deventer. Ongeveer 2 maanden in dat proces ben ik erachter gekomen dat dit toch niet mijn ding is. Ik ben gestopt met deze studie en ben nu druk met mij te oriënteren op wat ik wel wil gaan doen. Ik heb gesprekken gehad met een decaan en testen gemaakt en daaruit kwam dat ik de creatieve kant op moest gaan en mijn interesse in uiterlijke verzorging en mode kwam hier ook in navoren. Nu ben ik druk bezig met wat ik wel wil gaan doen en wat ik niet wil, dit betekent veel open dagen bezoeken.

Werk,

Omdat ik niet meer naar school ga en geen bijbaantje had, moest ik werk gaan zoeken. Dit heb ik ook gevonden! Tot en met januari werk ik in het warenhuis van de Douglas. Dit is dus tijdelijk werk, maar tot die tijd houdt het mij bezig en heb ik een inkomen. Dit zijn wel veel uren en elke werkdag, waardoor ik goed moet gaan plannen met mijn blog! Ondertussen zoek ik naar een baantje voor na januari.

Processed with VSCO with a6 preset

Blog,

Wat ga ik nou precies met mij blog doen? Dat weet ik zelf ook nog niet. Ik moet eerst kijken wanneer ik tijd heb om foto’s te maken en artikelen te schrijven. Het is nog een beetje uitzoeken welke content ik wil gaan maken en wanneer ik ga posten. Ik probeer zo snel mogelijk een vaste dag te hebben. Het onderwerp van mijn blog gaat misschien ook een beetje schuiven. Nu ik niet meer elke dag naar school ga en mij moet oriënteren, wil ik hier ook dingen over online zetten. Het lijkt mij wel leuk om jullie mee te nemen in dit proces. Ik ga ook meer over fashion en persoonlijke dingen schrijven en wordt minder make up. Ik probeer zo creatief mogelijk te zijn hierin.

Hiervoor schreef ik dingen, omdat ik het gevoel had dat het moest en vond de artikelen ook niet bepaald heel creatief. Ik ga artikelen waar ik totaal niet trots op ben ook eraf halen. Ik de loop van de tijd als ik weet welke kant ik op ga, ga ik ook mijn blog aanpassen in het uiterlijk.

Als jullie nog meer tips hebben of zelfs ideeën waar ik over kan schrijven, laat het dan weten in de reacties!  Ik heb het bloggen gemist en wil het graag weer oppakken. Ik heb erover na zitten denken of misschien ook filmpjes te maken en een kanaal op YouTube te beginnen! Laat hierover jullie meningen ook horen

.Beautylover Estée Lauder producten- Beauty

Geef een reactie

